Un dia a 2-3 (reunió de pares)

Aquí teniu les fotos que vàrem passar a la reunió de pares, on podeu veure el dia a dia a l’escola.

• Fem l’acollida al pati amb vàries propostes de joc.
  • (Els dies que ha plogut baixem al pati en petits grups per gaudir dels tolls i el fang)
  • Per grups, pugem al nostre espai. Ens traiem la jaqueta, ens rentem les mans i fem una trobada grupal mentre esmorzem i expliquem les propostes que hi haurà en tot el pis.
    • A l’espai dels cargols tenim l’espai de la natura, la maqueta del tren / taula de llum, l’espai de les nines i el sorral / cuineta.
    • A l’espai dels pingüins tenim l’espai de les construccions.
    • A l’espai de peixos tenim l’espai de plàstica i el de psicomotricitat.
    • També podem gaudir de la terrassa.
  • Quan s’apropa l’hora de dinar, anem recollint. Ens rentem les mans i ens preparem per dinar. Poc a poc, i en la mesura del possible, cadascú es va servint el seu plat.
  • Després de dinar, ens traiem la roba, la guardem a la nostra caixa i ens preparem per escoltar el conte del fanalet. És el moment d’anar a dormir.
  • Quan ens despertem, ens tornem a vestir, berenem i cap al pati de nou on les famílies ens venen a buscar.
  • Aquest primer trimestre, hem pogut gaudir dels tallers de creativitat de la Mandy i els divendres hem seguit amb les sessions de psicomotricitat de l’Abel!