Vàrem visitar la Maria Castanyera a casa seva!!!

Després d’haver celebrat la Castanyada a l’escola amb un fantàstic concurs de pastissos i panellets on tot el que vam menjar era deliciós, hem anat a visitar la Maria Castanyera a casa seva! A la muntanya!!!

Primer vàrem agafar l’autocar a la vora de l’escola i li havíem de dir adéu a les famílies des de la finestra…tot plegat era una mica estrany…

Un cop acomiadades les famílies vam anar rient i mirant per la finestra els avions, el mar, els ocells, els altres cotxes, el tramvia…va ser un viatge molt tranquil i divertit. En arribar vam estar en una zona habilitada per a nosaltres per esmorzar una mica i, tot seguit, ja vam marxar a passejar pel bosc. Ens van dur a veure una zona plena de castanyers on tothom va poder agafar moltes castanyes.

Tot passejant vam arribar a un caminet que duia a la casa de la Maria Castanyera. Quan hi vam arribar ella estava mig adormida i la vam haver de despertar cridant-la. Ens va saludar, ens va ensenyar el seu gat “Marrameu” i ens va cantar la seva cançó.

Ens va dir que podíem anar a jugar i dinar a una esplanada que era allà a la vora i que després ens vindria a visitar per dur-nos les castanyes cuites. I així ho vam fer. Després de dinar el deliciós menjar que les famílies ens havíen preparat a casa amb tot l’amor del món, vam marxar a jugar una bona estona.

Després, quan ja anàvem a recollir totes les nostres coses, va aparèixer la Maria Castanyera i ens va dur les castanyes tot cantant-nos la seva cançó!!! N’hi ha a qui no li va fer gaire gràcia això de menjar castanyes, però n’hi ha que en van menjar un munt!!!

Un cop ens havíem acomiadat, ens vam penjar les motxilles i, xino-xano i bastant cansats i cansades de tantes aventures, vam anar pujant cap a l’autocar…un cop dins, passats 15 minuts, ja no quedava ningú despert!!!