Un Nadal ple de colors

I ja arriba el Nadal. Un Nadal diferent,…i com la resta de l’época que ens ha tocat viure, hem hagut de fer renúncies,,. Nosaltres cada any fèiem una festa on ens trobàvem tots junts famílies, alumnes, exalumnes i l’equip del Sol Solet. Tot l’equip participava en una petita obra de teatre basada en un conte. Un conte fet amb molts ingredients: assajos, decorats, vestuari, rialles, música i molta, molta il·lusió!!! Per nosaltres era un regal que oferíem a les famílies, on intentàvem concentrar tota l’essència de la nostra escola, també era una estona molt agradable que compartíem plegats. La pandemia no ens ha permès fer aquesta festa però per descomptat, no hem volgut renunciar a tot. Així que amb molta il·lusió us hem preparat un conte  amb la intenció de poder-nos sentir una miqueta més a prop i desitjar-vos:

UN NADAL PLE DE COLORS PER A TOTHOM!!!!