QUI SOM

L’Escola Bressol “Sol,solet…” és un centre privat subvencionat. A l’escola acollim infants d’edats compreses entre els 4 mesos i els 3 anys, per tant, és un Centre d’Educació 0-3 que acull nens/es del primer Cicle d’Educació Infantil. L’equip docent configura una cooperativa, sense ànim de lucre.

El centre està situat a:

Gran Via de les Corts Catalanes, 741, 08013 Barcelona

Tel.93.265.03.82

en el barri de la dreta de l’Eixample de Barcelona ciutat.

PROJECTE EDUCATIU

Considerem l’infant com un ésser viu ple de curiositat, capaç de veure el món amb ulls d’explorador. Un individu que treu  profit de
cada moment viscut, que aprèn dels seus errors i emmagatzema informació utilitzant-la després, per crear estratègies i adaptar-se al medi. Per tant, és important que ell sigui un subjecte actiu en el seu propi aprenentatge.

El Projecte Educatiu de la nostra escola es basa en afavorir aquesta actitud de recerca,  promovent experiències variades que permetin al nen avançar en relació amb el que sap, amb el seu nivell evolutiu  i les seves potencialitats.

Amb aquesta intenció oferim als nens i nenes un medi ric en estímuls i materials que possibilitin el procés de descobriment del món que l’envolta i del seu cos a partir de l’observació directa, la manipulació i l’experimentació.

més informació consulteu la nostra web

CIMG8008

CIMG4943