Tallers de pares

Un any més, les famílies de l’escola, ens heu dedicat una mica del vostre temps i energia organitzant uns tallers matinals que tots els infants de l’escola han pogut gaudir. Hi havia la zona de pescar peixos de colors amb les canyes, hi havia un gran mural de plàstic on es podia deixar emprempta amb témpera tot mirant a través d’ell, també una zona de maquillatge de cara on transformar-se en bonics animalets, un circuit  on tirar aigua amb les regadores i observar per on hi passava, un espai ple d’ampolles al sorral per experimentar, un túnel d’aigua on poder refrescar-se, unes caixes plenes de sorpreses i una zona on gaudir de grans pompes de sabó.

Tothom que ha passat pels racons ha gaudit moltíssim i, tot l’equip de l’escola us volem agraïr la bona estona que ens heu fet passar. Gràcies AMPA!!!