escoltant la natura…

Quí no s’ha aturat a escoltar els ocells o el so de les fulles gronxades pel vent, tot sentint el plaer que això provoca?  Amb aquest intenció hem volgut crear un enorme sonall al jardí, just al costat de la nostra hamaca. La idea va sorgir quan, gràcies a la col·laboració de les famílies de 1-2, vam aconseguir un munt de baines, quan les sacsejàvem ens vam enamorar del seu so, però eren molt fràgils i es trencàven amb facilitat, així que vam decidir fer un sonall pel jardí. Durant dies, els infants s’hi han anat acostant i han anat provant com sonava, tot estirant de la corda, alguns amb timidesa, altres amb energia, observant què passa si estiren fort o si estiren fluix pero sobretot gaudint de sentir la seva “música”.

Tota la natura comença a xiuxiuejar els seus secrets a nosaltres a través dels seus sons. Els sons que abans eren incomprensibles per a la nostra ànima ara es converteixen en el llenguatge significatiu de la natura.  Rudolf Sneider

Add your thoughts